Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17935
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчання
Автори: Афанасьєв М. В.
Котельникова Ю. М.
Теми: маркетинг
план маркетингу
маркетингове дослідження
товарна політика
цінова політика
політика комунікацій
політика розподілу
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студ. напр. підгот. 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. М.В. Афанасьєв, Ю.М. Котельникова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. – Електрон. текстові дан. (235 КБ). – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 60 с. – Загол. з титул. екрану
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських занять, матеріали щодо закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17935
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-186-ЕВ Афанасьєв М. В., Котельнікова Ю. М.pdf1,49 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.