Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18062
Назва: Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування
Автори: Фурсова А. Ю.
Теми: маркетинг
електронний договір страхування
страхові послуги
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Фурсова А. Ю. Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування / А. Ю. Фурсова // Трансформація фінансових ринків в умовах глобальної нестабільності: реалії сьогодення та погляд у майбутнє: Збірник матеріалів Виїзного науково-практичного семінару (6-15 жовтня 2017 р.) та Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 жовтня 2017 р.) / Університет ДФС України, ННІ фінансів, банківської справи, Кафедра фінансових ринків, ННІ права, Кафедра господарського права та процесу, Міжнародна академія інформатики, John cabot university in Romа, Universita degli studi di Padova, Universita degli studi di Perugia. – Ірпінь: Університет ДФС України, 2017. – С. 430-434.
Короткий огляд (реферат): Визначено, що маркетинг електронного договору страхування відрізняється від класичних методів продажу страхових послуг. Розповсюдження страхової послуги із використанням MLM надає можливість знизити витрати на велику кількість працівників, рекламу, витрати на пошук нових клієнтів страховиків
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18062
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.