Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18212
Назва: Development of organizational knowledge system in the structure of vocational education
Інші назви: Розвиток системи організаційних знань у структурі професійної освіти
Развитие системы организационных знаний в структуре профессионального образования
Автори: Martynenko M. V.
Menshykov O.
Мартиненко М. В.
Меньшиков О.
Мартыненко М. В.
Меньшиков А.
Теми: organizational knowledge
vocational education of UK and Ukraine
macro-, meso- and microeconomic levels
development
організаційні знання
професійна освіта України та Великої Британії
макро-, мезо- та мікроекономічний рівні
розвиток
организационные знания
профессиональное образование Великобритании и Украины
макро-, мезо- и микроэкономический уровни
развитие
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Martynenko M. Development of organizational knowledge system in the structure of vocational education / M. Martynenko, O. Menshykov // Economic Annals – XXI. – 2017. - № 165 (5-6). – P. 66-70.
Короткий огляд (реферат): The conceptual basis of development of organizational knowledge system in the structure of vocational education has been considered in the article. The purpose of the article is the justification of the constituent elements of the concept of development of organizational knowledge system in the structure of vocational education of employees on the basis of comparative analysis of experience of UK and Ukraine. The contradictions that lead to development of organizational knowledge system in the structure of vocational education at the macro, meso and micro levels were determined. The principles and basic directions of development of the system of organizational knowledge in the structure of vocational education of workers were grounded.
У статті розглянуто концептуальні основи розвитку системи організаційних знань у структурі професійної освіти на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях. Мета статті полягає у обгрунтуванні положень та складових елементів концепції розвитку системи організаційних знань у структурі професійної освіти працівників на основі порівняльного аналізу досвіду України та Великої Британії. Визначено передумови розвитку системи організаційних знань у зазначених країнах, наведено ієрархію гіпотез та ключових положень, а також складові елементи концепції розвитку системи організаційних знань. Обгрунтовано принципи та основні напрями розвитку системи організаційних знань у структурі професійної освіти працівників.
В статье рассмотрены концептуальные основы развития системы организационных знаний в структуре профессионального образования на макро-, мезо- и микроэкономическом уровнях. Цель статьи заключается в обосновании положений и составляющих элементов концепции развития системы организационных знаний в структуре профессионального образования на основе сравнительного анализа опыта Украины и Великобритании. Определены предпосылки развития системы организационных знаний в этх двух странах, приведены иерархия гипотез и ключевых положений, а также составных элементов концепции развития системы организационных знаний. Обоснованы принципы и основные направления развития системы организационных знаний в структуре профессионального образования работников.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18212
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1. Martynenko M. V. Development of organizational knowledge.pdf1,32 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.