Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1836
Title: МАТРИЦЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РИЗИКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Москалець К. М.
Keywords: управління фінансовими ризиками
матриця фінансової стратегії
фінансові ризики
інструменти управління фінансовими ризиками
результат господарської діяльності
результат фінансової діяльності
результат фінансово-господарської діяльності
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Москалець К.М. Матриця фінансової стратенгії як інструмент ефективного управління фінансовими ризиками на підприємстві / К.М. Москалець // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 88 - 89
Abstract: Розглянуто процес побудови матриці фінансової стратегії в якості інструмен-ту ефективного управління фінансовими ризиками на підприємстві. Представлено методику розрахунку показників матриці фінансових стратегій. Визначено фінансове становище аналізованого підприємства за допомогою матриці фінансових стратегій та виявлено напрями можливих змін у його розвитку.
Рассмотрен процесс построения матрицы финансовой стратегии в качестве инструмента эффективного управления финансовыми рисками на предприятии. Представлена методика расчета показателей матрицы финансовых стратегий. Определено финансовое положение анализируемого предприятия с помощью матрицы финансовых стратегий и выявлены направления возможных изменений в его развитии.
The process of constructing a matrix of financial strategy as a tool for effective management of financial risks at the enterprise is considered. The method of calculating the matrix of financial strategies is presented. The financial situation of the analyzed company is determined using a matrix of financial strategies, and the areas of possible changes in its development are identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1836
Appears in Collections:№ 16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.