Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18381
Назва: Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів
Автори: Птащенко О. В.
Акулова К. І.
Гондаренко М. А.
Овсяніков Д. С.
Теми: імідж
репутація
фірмовий стиль
корпоративна культура
інтернет-маркетинг
контекстна реклама
банерна реклама
маркетинг у соціальних мережах
pop-up
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів / О. В. Птащенко, К. І. Акулова, М. А. Гондаренко, Д. С. Овсяніков // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2017. - №25 (14) 2017. – С.74-79.
Короткий огляд (реферат): В представленій роботі розглянуто основні складові, які формують імідж підприємства та роблять його унікальним в свідомості споживача. Також представлені основні комунікаційні інструменти, які мають особливий вплив для просування іміджу підприємства на ринку. Розглянуто основні комунікаційні аспекти впливу новітнього інформаційного інструментарію для підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18381
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко імідж.pdf457 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.