Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18381
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorАкулова К. І.-
dc.contributor.authorГондаренко М. А.-
dc.contributor.authorОвсяніков Д. С.-
dc.date.accessioned2018-02-15T13:48:55Z-
dc.date.available2018-02-15T13:48:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСистема підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів / О. В. Птащенко, К. І. Акулова, М. А. Гондаренко, Д. С. Овсяніков // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2017. - №25 (14) 2017. – С.74-79.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18381-
dc.description.abstractВ представленій роботі розглянуто основні складові, які формують імідж підприємства та роблять його унікальним в свідомості споживача. Також представлені основні комунікаційні інструменти, які мають особливий вплив для просування іміджу підприємства на ринку. Розглянуто основні комунікаційні аспекти впливу новітнього інформаційного інструментарію для підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectфірмовий стильen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectбанерна рекламаen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахen_US
dc.subjectpop-upen_US
dc.titleСистема підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко імідж.pdf457 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.