Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18381
Title: Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів
Authors: Птащенко О. В.
Акулова К. І.
Гондаренко М. А.
Овсяніков Д. С.
Keywords: імідж
репутація
фірмовий стиль
корпоративна культура
інтернет-маркетинг
контекстна реклама
банерна реклама
маркетинг у соціальних мережах
pop-up
Issue Date: 2017
Citation: Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів / О. В. Птащенко, К. І. Акулова, М. А. Гондаренко, Д. С. Овсяніков // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2017. - №25 (14) 2017. – С.74-79.
Abstract: В представленій роботі розглянуто основні складові, які формують імідж підприємства та роблять його унікальним в свідомості споживача. Також представлені основні комунікаційні інструменти, які мають особливий вплив для просування іміджу підприємства на ринку. Розглянуто основні комунікаційні аспекти впливу новітнього інформаційного інструментарію для підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18381
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко імідж.pdf457 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.