Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1886
Назва: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: Артюшенко Н. М.
Теми: Інтернет-маркетинг
реклама
соціальні мережі
пошуковий маркетинг (CEO-оптимізація)
контекстна реклама
медійна реклама
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Артюшенко Н. М. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ / Н. М. Артюшенко // Управління розвитком. - 2012. - №19(140). - С. 123-124
Короткий огляд (реферат): Подано визначення основних напрямів розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. Досліджено та проаналізовано сучасну аудиторію користувачів мережі Інтернет. Розроблено пропозиції щодо ефективного використання Інтернет-маркетингу на наступний рік.
Дано определение основных направлений развития Интернет-маркетинга в Украине. Исследована и проанализирована современная аудитория пользователей сети Интер¬нет. Разработаны предложения относительно эффективного использования Интернет-маркетинга на следующий год.
Інтернет-маркетинг, реклама, соціальні мережі, пошуковий маркетинг (CEO-оптимізація), контекстна реклама, медійна реклама.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1886
Розташовується у зібраннях:№ 19



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.