Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19314
Title: Оцінка економічної ефективності маркетингових досліджень
Authors: Олійник Є. С.
Шталь Т. В.
Keywords: маркетингові дослідження
показники ефективності
оцінка
управлінські рішення
Issue Date: 2017
Citation: Олійник Є. С. Оцінка економічної ефективності маркетингових досліджень / Є. С. Олійник, Т. В. Шталь // Науково-практичний журнал «Регіональна економіка та управління». – 2017. - № 5 (18). – С. 127-131.
Abstract: Розглядається проблема оцінки ефективності маркетингових досліджень за допомогою різних методів. Розкриті підходи до оцінки економічної ефективності. Визначена ефективність та результативність маркетингових досліджень з огляду на поставлені завдання.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19314
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Регіональна економіка та управління.pdf226,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.