Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19324
Назва: Соціальне підприємництво: ефективний гібридний бізнес феномен
Автори: Матвієнко-Біляєва Г. Л.
Теми: підприємництво
соціальне підприємництво
переваги соціального підприємництва
некомерційні організації
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Матвієнко-Біляєва Г. Л. Соціальне підприємництво: ефективний гібридний бізнес феномен [Електронний ресурс] / Г. Л. Матвієнко-Біляєва // Економіка та суспільство : електрон. наук. фах. видання. – 2018. – Вип. 14. - Режим доступу до журн.: http:// economyandsociety.in.ua.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням визначення та становлення соціального підприємництва в сучасних умовах бізнесу. Проаналізовано та систематизовано фактори розвитку соціального підприємництва в мінливому середовищі. Досліджено світовий досвід організації соціального підприємництва. Окреслено основні проблеми та перспективи соціального підприємництва в сучасному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19324
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття (сокращенный вид).pdf151,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.