Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19396
Назва: Теоретичні підходи управління закладами загальної середньої освіти
Автори: Кравченко Г. Ю.
Федяй С. О.
Теми: тенденції процесу управления
процес управління ЗЗСО
внутрішкільне управління
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Мезіна
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Теоретичні підходи управління закладами загальної середньої освіти / Г. Ю. Кравченко, С. О. Федяй // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : зб. наук. ст. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 29-30 берез. 2018 р. – Харків: ФОП Мезіна, 2018. – С. 311-314.
Короткий огляд (реферат): Реформування загальної середньої освіти потребує не тільки зміни ціннісних орієнтацій, впровадження нових технологій у навчанні та вихованні, а, передусім, зміни у процесі управління розвитком закладу загальної середньої освіти. Провівши контент аналіз, ми вивели власне визначення управління ЗЗСО та надали основні характеристики процесу управління ЗЗСО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19396
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Кравченко.pdf304 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.