Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19402
Назва: Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління
Автори: Кравченко Г. Ю.
Чернігівська Я. Г.
Теми: управління розвитком потенціалу
заклад загальної середньої освіти
соціальне управління
адаптивне управління розвитком
Дата публікації: 2017
Видавництво: ПОІППО
Бібліографічний опис: Кравченко Г. Ю. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Г. Ю. Кравченко, Я. Г. Чернігівська // Імідж сучасного педагога : електронний фаховий журнал. — Полтава: ПОІППО, 2017. - № 7 (176). — С. 16-18.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема управління розвитком людського потенціалу. Визначено, що одна з найважливіших складових управлінської діяльності – управління персоналом ґрунтується на концепції управління. Концепція управління персоналом передбачає систему теоретико-методологічних поглядів на розуміння і визначення сутності, цілей, задач, критеріїв, принципів і методів управління персоналом, а також організаційно-практичні підходи до формування механізму її реалізації в конкретних умовах функціонування організацій. Вона включає розробку методології управління персоналом, формування системи управління персоналом і розробку технології управління персоналом. Звернено увагу на поняття «соціальне управління» та критерії соціального управління. Доведено, що управління соціально-педагогічними системами розглядає процес адаптивного управління розвитком закладу освіти, як процес, що складається із багатьох підсистем. Запропоновано управління розвитком людського потенціалу педагогічного колективу закладів освіти розглядати як процес підтримки планового вектору розвитку, або формування нового вектору розвитку людського потенціалу, що забезпечить стале економічне зростання та підвищення конкурентоспроможності організації. Важливим для реалізації адаптивного управління розвитком потенціалу педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти є визначення якості кінцевого результату на основі кількісних критеріїв та об’єктивних оцінок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19402
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Кравченко Г.Ю.,Чернигов.pdf553,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.