Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19527
Назва: Передумови формування іміджу сучасного підприємства
Інші назви: Предпосылки формирования имиджа современного предприятия
Prerequisites for the formation of the image of a modern enterprise
Автори: Пасько М. І.
Пасько М. И.
Pasko M. I.
Теми: імідж підприємства
ключові аспекти іміджу
особливості іміджу
етапи створення іміджу підприємства
умови формування позитивного іміджу
имидж предприятия
ключевые аспекты имиджа
особенности имиджа
этапы создания имиджа предприятия
условия формирования положительного имиджа
image of the enterprise
key aspects of the image
features of the image
the stages of creating the company's image
the conditions for the formation of a positive image
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Передумови формування іміджу сучасного підприємства / М. І. Пасько // «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця»: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 травня–1 червня 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – С. 123-124.
Короткий огляд (реферат): Виокремлено ключові аспекти властивостей і особливостей іміджу підприємства, які рекомендується використовувати та враховувати при формуванні, визначенні пріоритетних напрямів розвитку та укріпленні іміджу сучасного підприємства та розробці організаційно-методичного підходу для конкретного суб’єкту господарювання. Наведено рекомендовану послідовність (етапів) формування іміджу суб’єкту господарювання. Сформульовано умови формування позитивного іміджу (особливо через Internet): створення і розміщення позитивної інформації щодо іміджу підприємства; оперативне реагування на розміщення у мережі відгуків про організацію, товари (особливо негативні); регулярний моніторинг відгуків і пропозицій різних цільових груп; стимулювання споживачів щодо розміщення позитивних повідомлень; облік факторів, які впливають на імідж підприємства у зовнішньому середовищі (результати, пошукові запити, соціальні медіа, електронні ЗМІ тощо) та оперативне реагування на фактори негативного впливу. Выделены ключевые аспекты свойств и особенностей имиджа предприятия, которые рекомендуется использовать и учитывать при формировании, определении приоритетных направлений развития и укреплении имиджа современного предприятия и разработке организационно-методического подхода для конкретного субъекта хозяйствования. Наведена рекомендованная последовательность (этапы) формирования имиджа субъекта хозяйствования. Сформулированы условия формирования положительного имиджа (особенно через Internet): создание и размещение позитивной информации относительно имиджа предприятия; оперативное реагирование на размещение в сети отзывов об организации, товары (особенно негативные); регулярный мониторинг отзывов и предложений различных целевых групп; стимулирование потребителей к размещению положительных сообщений; учет факторов, влияющих на имидж предприятия во внешней среде (результаты, поисковые запросы, социальные медиа, электронные СМИ и т.д.) и оперативное реагирование на факторы негативного воздействия. The key aspects of the company's properties and features are recommended, which are recommended to use and take into account when forming, identifying priority areas for development and strengthening the image of a modern enterprise and developing an organizational and methodical approach for a particular business entity. The recommended sequence (stages) of formation of the image of the business entity is imposed. The conditions for the formation of a positive image (especially through the Internet) are formulated: the creation and placement of positive information on the image of the enterprise; prompt response to posting on the network reviews about the organization, goods (especially negative); Regular monitoring of feedback and suggestions from various target groups; stimulating consumers to place positive messages; consideration of the factors affecting the image of the enterprise in the external environment (results, search requests, social media, electronic media, etc.) and prompt response to negative impact factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19527
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько_Тези.pdf211,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.