Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19604
Назва: | Самооцінка якості наукової діяльності як елемент академічної автономії університету |
Інші назви: | Самооценка качества научной деятельности как элемент академической автономии университета Self-assessment of the quality of scientific activity as an element of academic autonomy of the university |
Автори: | Раєвнєва О. В. Дериховська В. І. Раевнева Е. В. Дериховская В. И. Rayevnyeva O. V. Derykhovska V. I. |
Теми: | автономія університет самооцінка наукова діяльність автономия университет самооценка научная деятельность autonomy university self-esteem scientific activity |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Раєвнєва О. В. Самооцінка якості наукової діяльності як елемент академічної автономії університету / О. В. Раєвнєва, В. І. Дериховська // Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції (м. Харків, 01 червня 2018 р.). – Харків : ХНАДУ, 2018. – С. 92 – 94. |
Короткий огляд (реферат): | Тези присвячені дослідженню самооцінки якості наукової діяльності закладу вищої освіти в контексті розвитку академічної автономії. Зазначено, що академічна автономія не тільки визначає якість освіти, але й передбачає свободу вибору цілей, напрямків та методів наукової досліджень, пріоритетність впровадження інновацій у наукову діяльність ЗВО. Тезисы посвящены исследованию самооценки качества научной деятельности учреждения высшего образования в контексте развития академической автономии. Отмечено, что академическая автономия не только определяет качество образования, но и предполагает свободу выбора целей, направлений и методов научной исследований, приоритетность внедрения инноваций в научной деятельности ВУЗ. Abstracts are devoted to the study of self-assessment of the quality of scientific activity of a higher education institution in the context of the development of academic autonomy. It is noted that academic autonomy not only determines the quality of education, but also provides the freedom to choose the purposes, directions and methods of scientific research, prioritize innovation in scientific activity HEI. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19604 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (СЕП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Раєвнєва, Дериховська 1.pdf | 242,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.