Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19883
Назва: The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategy
Інші назви: Фактор часу при формуванні стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок
Фактор времени при формировании стратегии выхода предприятия на внешний рынок
Автори: Shtal T. V.
Bondarenko L. M.
Ukubassova G.
Amirbekuly Y.
Toiboldinova Z.
Теми: strategy
time factor
network graph
critical path
стратегія
фактор часу
мережевий графік
«критичний шлях»
стратегия
фактор времени
сетевой график
«критический путь»
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Shtal T. The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategy / T. Shtal, L. Bondarenko, G. Ukubassova, Y. Amirbekuly, Z. Toiboldinova // Espacios. – 2018. – Vol. 39 (12). – P. 23.
Короткий огляд (реферат): The article introduces the famous scientists approaches to the "enterprise strategy" concept. The stages of forming the strategy of the company’s entrance to the foreign market were developed. The method of network planning, which is characterized by the definition of the beginning and the end of each work, the calculation of time reserves and the definition of the "critical path" – the maximum path from the initial to the determined event, was used. The method allowed establishing the degree of influence of the "time" factor on the process of forming the enterprise’s entrance to the foreign market strategy. У статті розглянуті підходи відомих вчених до поняття «стратегія підприємства». Розроблені етапи процесу формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Був використаний метод мережевого планування, що характеризується визначенням початку та кінця кожної роботи, розрахунком резервів часу та визначенням «критичного шляху» – максимального шляху від початкової до визначеної події. Метод дозволив встановити ступінь впливу фактору «часу» на процес формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. В статье рассмотрены подходы известных ученых к понятию «стратегия предприятия». Разработаны этапы процесса формирования стратегии выхода предприятия на внешний рынок. Был использован метод сетевого планирования, который характеризуется определением начала и конца каждой работы, расчетом резервов времени и определения «критического пути» - максимального пути от начального до определенного события. Метод позволил установить степень влияния фактора «времени» на процесс формирования стратегии выхода предприятия на внешний рынок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19883
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The time factor during the formation.pdf280 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.