Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorБондаренко Л. М.-
dc.contributor.authorЯрковий О. Е.-
dc.date.accessioned2018-10-17T11:15:03Z-
dc.date.available2018-10-17T11:15:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках / Т. В. Шталь, Л. М. Бондаренко, О. Е. Ярковий // Бізнес-Інформ. – 2017. - №5. – С. 103-108.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему експортної кризи українського бізнесу, її причини та масштаби наслідків. Актуальною проблемою для українських підприємств авторами визначено пошук нових ринків збуту своєї продукції, вирішення якої дозволить отримати надійний вектор розвитку підприємства. Досліджено методи аналізу макросередовища підприємства, їх переваги та недоліки, а також способи нівелювання цих недоліків. Метою статті є пошук способу покращення адекватності результатів аналізу макросередовища підприємства. Об’єктом статті є методи аналізу макросередовища підприємства. Предмет статті – особливості використання економетричних методів в аналізі макросередовища підприємства. Запропоновано застосовування економетричних методів у ході виконання аналізу впливу факторів макросередовища.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectекспортна кризаuk
dc.subjectаналіз макросередовищаuk
dc.subjectеконометричні методиuk
dc.titleОсобливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.