Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886
Назва: Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках
Автори: Шталь Т. В.
Бондаренко Л. М.
Ярковий О. Е.
Теми: експортна криза
аналіз макросередовища
економетричні методи
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках / Т. В. Шталь, Л. М. Бондаренко, О. Е. Ярковий // Бізнес-Інформ. – 2017. - №5. – С. 103-108.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему експортної кризи українського бізнесу, її причини та масштаби наслідків. Актуальною проблемою для українських підприємств авторами визначено пошук нових ринків збуту своєї продукції, вирішення якої дозволить отримати надійний вектор розвитку підприємства. Досліджено методи аналізу макросередовища підприємства, їх переваги та недоліки, а також способи нівелювання цих недоліків. Метою статті є пошук способу покращення адекватності результатів аналізу макросередовища підприємства. Об’єктом статті є методи аналізу макросередовища підприємства. Предмет статті – особливості використання економетричних методів в аналізі макросередовища підприємства. Запропоновано застосовування економетричних методів у ході виконання аналізу впливу факторів макросередовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.