Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2015
Назва: РОЗРОБКА БРЕНД-СТРАТЕГІЙ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ
Автори: Гагін С. С.
Теми: бренд
брендинг
позиціонування бренда
стратегія бренда
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гагін С.С. Розробка бренд-стратегій, позиціонування товару / С.С. Гагін // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 129 - 130
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність брендингової стратегії розвитку та основи позиціювання товару за умови впровадження бренда. Проведено ретельний аналіз категоріального апарату цієї проблематики, визначено сутність понять "позиціонування" та "стратегія бренда".
Раскрыты сущность брендинговой стратегии развития и основы позиционирования товара при условии внедрения бренда. Проведен тщательный анализ категориального аппарата данной проблематики, определена сущность понятий "позиционирование" и "стратегия бренда".
The essence of branding strategy and product positioning basis subject to the brand implementation are revealed. The thorough careful analysis of categorical apparatus of this problematics is carried out, the essence of the concepts of "positioning" and "brand strategy" is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2015
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гагін С.С. РОЗРОБКА БРЕНД-СТРАТЕГІЙ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ.pdf370,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.