Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20356
Название: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами»
Авторы: Рябова З. В.
Полякова Г. А.
Почуєва О. О.
Ключевые слова: комунікація
маркетинг
менеджмент
моніторинг
стейколдери
маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
Web-комунікації
event-маркетинг
фандрайзинг
якість
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами» [Електронний ресурс] / уклад. З. В. Рябова, Г. А. Полякова, О. О. Почуєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 10 с.
Краткий осмотр (реферат): Підвищення ефективності функціонування освітньої галузі потребує сьогодні впровадження відповідальності за результати своєї діяльності, гнучкості. підприємливості і адаптивності закладів освіти щодо мінливих умов ринку праці, конкурентності, а найголовніше − вимагає стратегічного планування, чіткого визначення порядку дій, які б забезпечили сталий розвиток освітніх установ. Актуальність навчальної дисципліни визначається необхідністю застосування відповідних елементів маркетингової діяльності в управлінні закладом освіти, які в свою чергу сприяють створенню і формуванню позитивного іміджу закладу освіти. При формуванні цих позицій величезне значення приділяється впровадженню маркетингових комунікацій в практику управління закладом освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20356
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.