Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20356
Назва: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами»
Автори: Рябова З. В.
Полякова Г. А.
Почуєва О. О.
Теми: комунікація
маркетинг
менеджмент
моніторинг
стейколдери
маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
Web-комунікації
event-маркетинг
фандрайзинг
якість
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Управління навчальними закладами» [Електронний ресурс] / уклад. З. В. Рябова, Г. А. Полякова, О. О. Почуєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): Підвищення ефективності функціонування освітньої галузі потребує сьогодні впровадження відповідальності за результати своєї діяльності, гнучкості. підприємливості і адаптивності закладів освіти щодо мінливих умов ринку праці, конкурентності, а найголовніше − вимагає стратегічного планування, чіткого визначення порядку дій, які б забезпечили сталий розвиток освітніх установ. Актуальність навчальної дисципліни визначається необхідністю застосування відповідних елементів маркетингової діяльності в управлінні закладом освіти, які в свою чергу сприяють створенню і формуванню позитивного іміджу закладу освіти. При формуванні цих позицій величезне значення приділяється впровадженню маркетингових комунікацій в практику управління закладом освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20356
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.