Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20565
Назва: | Використання моделі змішаного навчання на заняттях з іноземної мови в умовах навчальної автономії |
Автори: | Чехратова О. А. |
Теми: | навчальна автономія змішане навчання професійна компетентність |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Чехратова О. А. Використання моделі змішаного навчання на заняттях з іноземної мови в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 липня 2018 р., м. Київ. – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. |
Короткий огляд (реферат): | Для розвитку навчальної автономії важливими стають інструменти і методи роботи викладача. Використання моделей змішаного навчання допомагають урізноманітнити форми роботи на заняттях. У роботі розглядається приклад використання змішаного навчання у різнорівневій групі на заняттях з іноземної мови (на прикладі вживання видо-часових форм групи Simple). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20565 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чехратова. Тези_1.pdf | 209,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.