Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20698
Title: Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управління
Other Titles: Формирование маркетингового бюджета для предприятий с бренд-ориентированной системой управления
Forming market budget for enterprises with brand oriented system
Authors: Зубко Д. О.
Зубко Д. А.
Zubko D.
Keywords: маркетинговий бюджет
витрати на маркетинг
бренд-орієнтована система управління
маркетингові інвестиції
маркетинговый бюджет
расходы на маркетинг
бренд-ориентированная система управления
маркетинговые инвестиции
marketing budget
marketing costs
brand-oriented management system
marketing investments
Issue Date: 2018
Citation: Зубко Д. О. Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управління / Д. О. Зубко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 87-94.
Abstract: В статті розглянуто принципи формування та розподілу маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованою системою управління, Складено структуру витрат на бренд в маркетинговому бюджеті та проаналізовано розподіл бюджету з урахуванням процесу прийняття споживчих рішень про покупку. Пропонується підхід в розгляданні маркетингових витрат, як інвестицій та розрахунку їх ефективність через показник рентабельності маркетингових інвестицій. Запропонована математична модель оптимізації маркетингових бюджетів, що дозволяє визначати мінімальний рівень витрат на бренд, при якому маркетингові заходи залишаються ефективними. В статье рассмотрены принципы формирования и распределения маркетингового бюджета для предприятий с бренд-ориентированной системой управления. Составлена структура затрат на бренд в маркетинговом бюджете и проанализировано распределение бюджета с учетом процесса принятия потребительских решений о покупке. Предлагается подход в рассмотрении маркетинговых затрат, как инвестиций и расчета их эффективности через показатель рентабельности маркетинговых инвестиций. Предложена математическая модель оптимизации маркетинговых бюджетов, которая позволяет определить минимальный уровень расходов на бренд, при котором маркетинговые мероприятия остаются эффективными. The article deals with the principles of marketing budget formation and distribution for enterprises with brand-oriented management system, the structure of expenses for a brand in the marketing budget is considered, and the distribution of the budget is analyzed taking into account the process of making consumer purchasing decisions. The approach to considering marketing expenses, as investments and to calculate their efficiency through the indicator of profitability of marketing investments is offered. The mathematical model of optimization of marketing budgets is proposed, which allows to determine the minimum level of expenses for a brand in which marketing measures remain effective.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20698
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління розвитком №2 2018.pdf11,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.