Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20698
Назва: Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управління
Інші назви: Формирование маркетингового бюджета для предприятий с бренд-ориентированной системой управления
Forming market budget for enterprises with brand oriented system
Автори: Зубко Д. О.
Зубко Д. А.
Zubko D.
Теми: маркетинговий бюджет
витрати на маркетинг
бренд-орієнтована система управління
маркетингові інвестиції
маркетинговый бюджет
расходы на маркетинг
бренд-ориентированная система управления
маркетинговые инвестиции
marketing budget
marketing costs
brand-oriented management system
marketing investments
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Зубко Д. О. Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управління / Д. О. Зубко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 87-94.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто принципи формування та розподілу маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованою системою управління, Складено структуру витрат на бренд в маркетинговому бюджеті та проаналізовано розподіл бюджету з урахуванням процесу прийняття споживчих рішень про покупку. Пропонується підхід в розгляданні маркетингових витрат, як інвестицій та розрахунку їх ефективність через показник рентабельності маркетингових інвестицій. Запропонована математична модель оптимізації маркетингових бюджетів, що дозволяє визначати мінімальний рівень витрат на бренд, при якому маркетингові заходи залишаються ефективними. В статье рассмотрены принципы формирования и распределения маркетингового бюджета для предприятий с бренд-ориентированной системой управления. Составлена структура затрат на бренд в маркетинговом бюджете и проанализировано распределение бюджета с учетом процесса принятия потребительских решений о покупке. Предлагается подход в рассмотрении маркетинговых затрат, как инвестиций и расчета их эффективности через показатель рентабельности маркетинговых инвестиций. Предложена математическая модель оптимизации маркетинговых бюджетов, которая позволяет определить минимальный уровень расходов на бренд, при котором маркетинговые мероприятия остаются эффективными. The article deals with the principles of marketing budget formation and distribution for enterprises with brand-oriented management system, the structure of expenses for a brand in the marketing budget is considered, and the distribution of the budget is analyzed taking into account the process of making consumer purchasing decisions. The approach to considering marketing expenses, as investments and to calculate their efficiency through the indicator of profitability of marketing investments is offered. The mathematical model of optimization of marketing budgets is proposed, which allows to determine the minimum level of expenses for a brand in which marketing measures remain effective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20698
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління розвитком №2 2018.pdf11,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.