Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21033
Title: Питання моделювання соціальної напруженості в країнах Європейського Союзу та Україні
Authors: Прокопович С. В.
Прокопович С. В.
Prokopovych S. V.
Keywords: соціальна напруженість
кореляційно-регресійний аналіз
кластерний аналіз
нейронні мережі
моделі економічної динаміки
социальная напряженность
корреляционно-регрессионный анализ
кластерный анализ
нейронные сети
модели экономической динамики
social tension
correlation-regression analysis
cluster analysis
neural networks
models of economic dynamics
Issue Date: 2018
Citation: Прокопович С. В. Питання моделювання соціальної напруженості в країнах Європейського Союзу та Україні / С. В. Прокопович // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали X міжнар. науково-практ. інтернет-конференції, 5-6 квіт. 2018 р. : тези допов. – Х., ВШЕМ – ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – С. 62–64.
Abstract: Робота присвячена питанню розробки концептуальної схеми моделювання соціальної напруженості на макроекономічному рівні на основі застосування методів кореляційно-регресійного аналізу, кластерного аналізу, нейронних мереж та моделей економічної динаміки. Работа посвящена вопросу разработки концептуальной схемы моделирования социальной напряженности на макроэкономическом уровне на основе применения методов корреляционно-регрессионного анализа, кластерного анализа, нейронных сетей и моделей экономической динамики. The work is devoted to the development of a conceptual scheme for modeling social tension at the macroeconomic level based on the application of methods of correlation-regression analysis, cluster analysis, neural networks and models of economic dynamics.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21033
Appears in Collections:Статті (ЕКСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тезисы Прокопович 2018.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.