Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21053
Title: Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльності
Other Titles: Маркетинг в сфере ивент-туристической деятельности
Marketing in the field of event tourism activities
Authors: Вовк К. М.
Наумік-Гладка К. Г.
Вовк Е. М.
Наумик-Гладкая Е. Г.
Vovk K. M.
Naumik-Gladka K. G.
Keywords: івент-туристична діяльність
маркетинг
розвиток територій
ивент-туристическая деятельность
развитие территорий
event-tourist activity
marketing
development of territories
Issue Date: 2018
Citation: Вовк К.М. Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльності / К. М. Вовк, К. Г. Наумік–Гладка // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів: матеріали ІІІ міжнар. науково-практ. конф., 19 січня 2018 р. - Кривий Ріг : ДНУ економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2018. - С. 69-71 (електронне видання).
Abstract: Проведено аналіз застосування маркетингового інструментарію у розвитку івент туристичної діяльності. Визначена специфіка організації подієвих заходів за допомогою маркетингового підходу. Розглянуто вплив подієвого заходу на бренд територій. Проведен анализ применения маркетингового инструментария в развитии ивент-туритсической деятельности Определена специфика организации событийных мероприятий при помощи маркетингового подхода. Рассмотрено влияние событийного мероприятия на бренд территории. The analysis of the application of marketing tools in the development of the event-tourism activity is carried out. The specificity of the organization of event events is determined using the marketing approach. The influence of the event on the brand of the territory is considered.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21053
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf280,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.