Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21090
Title: Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) level
Other Titles: Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Бренд-менеджмент: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Authors: Martynenko M. V.
Мартиненко М. В.
Keywords: brand management
brand lifecycle
models of brand
technologies of branding
rebranding
integrated marketing communications
brand equity
бренд-менеджмент
життєвий цикл бренду
моделі бренду
технології брендінгу
ребрендінг
інтегровані маркетингові комунікації
капітал бренду
жизненный цикл бренда
модели бренда
технологии брендинга
ребрендинг
интегрированные маркетинговые коммуникации
капитал бренда
Issue Date: 2018
Citation: Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) level [Electronic issue] / comp. M. V. Martynenko. – Kharkiv: KNUE named by S. Kuznets, 2018. – 8 p.
Abstract: The course schedule of subject matter and its content are presented. An outlines of a lecture and hands-on seminars, performance appraisal system, professional competency that students has had after studying a discipline, literature guidance are given. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій та практичних занять, порядок оцінювання знань, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення навчальної дисципліни, рекомендована література. Представлено тематический план учебной дисциплины, ее содержание по темам. Наведены планы лекций и практических занятий, порядок оценивания знаний, профессиональные компетентности, которыми должен обладать студент после изучения учебной дисциплины, рекомендованная литература.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21090
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35. Program_BM_N.pdf481,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.