Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21493
Назва: Етапи виходу підприємств малого та середнього бізнесу на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції Еtsy
Інші назви: Этапы выхода предприятий малого и среднего бизнеса на ринок США через международную платформу электронной коммерции Еtsy
Stages of release of MSB into the US market through the international e-commerce platform Еtsy
Автори: Доброскок Ю. Б.
Чумак А. О.
Чумак А. А.
Dobroskok Y. B.
Chumak A. A.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Доброскок Ю. Б. Етапи виходу підприємств малого та середнього бізнесу на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції Еtsy / Ю. Б. Доброскок, А. О. Чумак // Бізнес Інформ. - 2019. – Вип. 1. – С. 68-72.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні етапи виходу підприємств малого та середнього бізнесу на ринок США через платформу електронної комерції ETSY. Визначено основну проблематику проведення маркетингової діяльності з використанням платформ електронної комерції. Рассмотрены основные этапы выхода предприятий малого и среднего бизнеса на рынок США через платформу электронной коммерции ETSY. Определена основная проблематика проведения маркетинговой деятельности с использованием платформ электронной коммерции. The main stages of the exit of small and medium-sized enterprises into the US market through the ETSY e-commerce platform are considered. The basic problems of marketing activity using the platforms of e-commerce are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21493
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Доброскок.pdf374,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.