Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21670
Назва: | Управління навчальним процесом: роль викладача у навчальній автономії |
Автори: | Чехратова О. А. |
Теми: | навчальна автономія рівні навчальної автономії фасилітатор консультант наставник ресурс |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Чехратова О. А. Управління навчальним процесом: роль викладача у навчальній автономії / О. А. Чехратова // Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. «Педагогіка» № 5 (9), 2018. Електронне видання. Режим доступу: http://am.eor.by/index.php/gallery/128-vipusk-5-9-2018 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі розвитку навчальної автономії гостро постає проблема ролі викладача на занятті та функції, які він повинен виконувати. У статті розглядаються різні підходи до трактування ролі та завдань викладача на занятті, а також взаємовідносини педагога зі студентами в умовах навчальної автономії. Аналізуються рівні навчальної автономії студентів, досліджується питання, що студент, на шляху досягнення рівня індивідуальної автономії, потребує помічника і наставника. Увага приділяється не тільки професійним, а й особистісним якостям педагога, який працює з тими, хто вивчає іноземну мову (особливо майбутніми вчителями) в умовах студентоцентрованого навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21670 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чехратова О. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У НАВЧАЛЬНІЙ АВТОНОМІЇ.pdf | 290,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.