Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерниш Л. М.-
dc.date.accessioned2019-09-25T08:51:32Z-
dc.date.available2019-09-25T08:51:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧерниш Л. М Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови / Л.М. Черниш // Тези доповідей міжуніверситетського наук.-практ. семінару «Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти» 16.04.2019 р. м.Харків: ХЮА – С. 179-183.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689-
dc.description.abstractСтаття висвітлює особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивацію до вивчення іноземної мови й обґрунтувує необхідність їх використання. Інтерактивне навчання дає змогу значно збільшити процес засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість студентів, але й на дії, практику. Кооперативне навчання дає можливість вирішити відразу декілька завдань: розвиває комунікативні вміння й навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтерактивні технології навчанняru_RU
dc.subjectкооперативне навчанняru_RU
dc.subjectмозковий штурмru_RU
dc.subjectкруглий стілru_RU
dc.titleІнтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мовиru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Черныш статья 1.pdf589,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.