Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689
Назва: | Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови |
Автори: | Черниш Л. М. |
Теми: | інтерактивні технології навчання кооперативне навчання мозковий штурм круглий стіл |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Черниш Л. М Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови / Л.М. Черниш // Тези доповідей міжуніверситетського наук.-практ. семінару «Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти» 16.04.2019 р. м.Харків: ХЮА – С. 179-183. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивацію до вивчення іноземної мови й обґрунтувує необхідність їх використання. Інтерактивне навчання дає змогу значно збільшити процес засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість студентів, але й на дії, практику. Кооперативне навчання дає можливість вирішити відразу декілька завдань: розвиває комунікативні вміння й навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черныш статья 1.pdf | 589,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.