Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21769
Назва: Критерии повышения эффективности функционирования сферы услуг при организации ивент-туристической деятельности в регионе (на примере отельно-ресторанного бизнеса)
Інші назви: Критерії підвищення ефективності функціонування сфери послуг при організації івент-туристичної діяльності в регіоні (на прикладі готельно-ресторанного бізнесу)
Criteria for improving the efficiency of the service sector in the organization of event-tourism activities in the region (on the example of hotel and restaurant business)
Автори: Вовк Е. М.
Наумик-Гладкая Е. Г.
Скорынина-Погребная О. В.
Вовк К. М.
Наумік-Гладка К. Г.
Скориніна-Погребна О. В.
Vovk K. M.
Naumik-Gladka K. G.
Skorynina-Porebna O. V.
Теми: ивент-туристическая деятельность
события
социальные технологии
метод МНП
івент-туристична діяльність
події
соціальні технології
метод МНР
event-tourism activity
event
social technologies
method MUS
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Вовк Е. М. Критерии повышения эффективности функционирования сферы услуг при организации ивент-туристической деятельности в регионе (на примере отельно-ресторанного бизнеса) / Е. М. Вовк, Е. Г. Наумик-Гладка, О. В. Скорынина-Погребна // Modern technologies in education : Collective Scientific Monograph / Edited by W. Duczmal, I. Ostopolet / The Academy of Management and Administration in Opole. – Opole, 2019. – Р. 161-174.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены пути решения проблем человеческого развития в условиях информационного общества. Подчеркивается, что основными чертами настоящего являются неопределенность, а избыток информации ведет к дестабилизации функционирования социальных институтов. Задача решается путем организации и реализации определенных мероприятий. Предлагается использовать MHP (метод незаконченных предложений) как наиболее эффективный способ формирования будущей потребительской аудитории мероприятия. В статье представлены результаты исследования по данному методу. Розглянуто шляхи вирішення проблем розвитку людини в умовах інформаційного суспільства. Акцентовано увагу, що основними рисами сучасності є невизначеність, а надлишок інформації призводить до дестабілізації функціонування соціальних інститутів. Вирішення проблеми пропонується через організацію та проведення певних заходів. Запропоновано використання МНР (метод незакінчених речень), як найефективнішого способу формування майбутньої споживчої аудиторії івенту. У статті наведено результати дослідження за даним методом. The ways of solving problems of human development in the conditions of the information society are considered. It is emphasized that the main features of the present are uncertainty, and the excess information leads to the destabilization of the functioning of social institutions. The problem is solved through the organization and implementation of certain measures. The use of the MUS (the method of unfinished sentences) as the most effective way of forming the future consumer audience of the event is proposed. The article presents the results of such research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21769
Розташовується у зібраннях:Монографії (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Вовк К.М., Наум_к-Гладка К.Г., Скорин_на-Погребна О.В, Монограф_я.pdf338,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.