Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206
Название: Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні
Авторы: Кравченко Г. Ю.
Мовмига Н. Є.
Ключевые слова: проект
метод проектів
проектування
проектна діяльність
етапи моделювання і проектування
технологія управління проектами
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Кравченко Г. Ю. Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти: монографія / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига // Pedagogical and psychological sciences: development prospects in countries of Europe at the the beginning of the third millennion: Collective momograph Volume 2. Riga Izdevnieciba “Baltija Publishing”. 2018 – P. 192 -209.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито значення впровадження методу проектів у практику освітньої діяльності кафедр закладів вищої освіти. Дослідженням доведено, що проектування є ефективною технологією навчання, яка спрямовує студентів на усвідомлену діяльність і передбачає їх професійний розвиток. Проаналізовано процес педагогічного проектування в закладах вищої освіти, розкрито вимоги до викладача як суб’єкта управління проектною діяльністю. Для побудови реальної моделі проектно-технологічної діяльності в умовах закладу вищої освіти подано загальну характеристику власного досвіду роботи над проектами та відповідні рекомендації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.