Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22251
Назва: | Інтерактивні технології навчання як засіб формування професійної компетентності інженера педагога |
Автори: | Кравченко Г. Ю. Горностаєва О. О. |
Теми: | інженер-педагог інтерактивні технології навчання процес підвищення кваліфікації |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Кравченко Г. Ю. Інтерактивні технології навчання як засіб формування професійної компетентності інженера педагога / Г. Кравченко, О. Горностаєва // сб. матеріалів "Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика": матеріали міжнаp. наук.-практ. конф., м. Харків 18 – 19 берез. 2019 p. - С. 261-264. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглядається проблема використання інтерактивних технологій навчання як засобу формування досвіду творчої діяльності в процесі підвищення кваліфікації. Головну увагу приділено характеристиці переваг інтерактивних технологій як універсального засобу формування професійної компетентності інженера-педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22251 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРА ПЕДАГОГА.pdf | 491,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.