Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22276
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колбіна Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-24T09:59:08Z | - |
dc.date.available | 2019-12-24T09:59:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Колбіна Т. В. Теоретико-методологічні підходи до комунікативної підготовки студентів у закладах вищої освіти / Т. В. Колбіна // Наукові записки. Сер."Педагогічні науки". Вип. 174. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 40-45. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22276 | - |
dc.description.abstract | Аналіз сутності поняття «комунікація» дозволив обґрунтувати доцільність застосування семіотико-ситуаційного, культурологічного і діяльнісного підходів до комунікативної підготовки студентів у вищих закладах освіти. Семіотико-ситуаційний підхід створює підґрунтя для формування у студентів досвіду комунікативної діяльності в ситуаціях майбутньої професійної діяльності, соціальної взаємодії, повсякденного спілкування із застосуванням знаково-символічної систем рідної та іноземних мов. Культурологічний підхід орієнтує на формування комунікативної культури студента як суб’єкта свідомої й доцільної діяльності, носія інформації та знань, культурних цінностей і мови. Діяльнісний підхід до організації і реалізації комунікативної підготовки дає змогу здійснювати навчальну діяльність відповідно до її соціальної сутності – як спільну продуктивну діяльність, що побудована на основі суб’єкт-суб’єктних відносин її учасників (педагога і студентів). Застосування визначених підходів передбачає інтеграцію змісту дисциплін професійної підготовки майбутніх фахівців, застосування інтерактивних методів навчання. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | комунікативна підготовка | ru_RU |
dc.subject | професійна взаємодія | ru_RU |
dc.subject | мовленнєва діяльність | ru_RU |
dc.subject | семіотико-ситуаційний підхід | ru_RU |
dc.subject | культурологічний підхід | ru_RU |
dc.subject | діяльнісний підхід | ru_RU |
dc.title | Теоретико-методологічні підходи до комунікативної підготовки студентів у закладах вищої освіти | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf | 371,55 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.