Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22276
Title: Теоретико-методологічні підходи до комунікативної підготовки студентів у закладах вищої освіти
Authors: Колбіна Т. В.
Keywords: комунікативна підготовка
професійна взаємодія
мовленнєва діяльність
семіотико-ситуаційний підхід
культурологічний підхід
діяльнісний підхід
Issue Date: 2019
Citation: Колбіна Т. В. Теоретико-методологічні підходи до комунікативної підготовки студентів у закладах вищої освіти / Т. В. Колбіна // Наукові записки. Сер."Педагогічні науки". Вип. 174. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 40-45.
Abstract: Аналіз сутності поняття «комунікація» дозволив обґрунтувати доцільність застосування семіотико-ситуаційного, культурологічного і діяльнісного підходів до комунікативної підготовки студентів у вищих закладах освіти. Семіотико-ситуаційний підхід створює підґрунтя для формування у студентів досвіду комунікативної діяльності в ситуаціях майбутньої професійної діяльності, соціальної взаємодії, повсякденного спілкування із застосуванням знаково-символічної систем рідної та іноземних мов. Культурологічний підхід орієнтує на формування комунікативної культури студента як суб’єкта свідомої й доцільної діяльності, носія інформації та знань, культурних цінностей і мови. Діяльнісний підхід до організації і реалізації комунікативної підготовки дає змогу здійснювати навчальну діяльність відповідно до її соціальної сутності – як спільну продуктивну діяльність, що побудована на основі суб’єкт-суб’єктних відносин її учасників (педагога і студентів). Застосування визначених підходів передбачає інтеграцію змісту дисциплін професійної підготовки майбутніх фахівців, застосування інтерактивних методів навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22276
Appears in Collections:Статті (ПІФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.