Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22317
Title: Тримірне моделювання : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Гаврилов В. П.
Пушкар О. І.
Keywords: інтерфейс 3ds max
вікна проекцій
командна панель 3ds max
стандартні об'єкти 3ds max
об'єкти сцени
геометричні примітиви
сплайн
полігон
крапка
ребро
джерела освітлення
редактор матеріалів
карти матеріалу
візуалізація сцени
анімація
контролер анімації
Issue Date: 2019
Citation: Тримірне моделювання : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівня / укл. В. П. Гаврилов, О. І. Пушкар – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 13 с. (Укр. мов.).
Abstract: Тримірне моделювання - це процес створення об'ємної моделі за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. На основі креслень, малюнків, докладних описів або будь-який інший графічній або текстової інформації модельєр створює об'ємне зображення. У спеціальній програмі модель можна подивитися з усіх боків, вбудувати на будь- яку площину і в будь-яке оточення. Тримірна комп'ютерна графіка, як і векторна, є об'єктно-орієнтованим, що дозволяє змінювати як всі елементи тримірної сцени, так і кожен об'єкт окремо. За допомогою графічних редакторів можна виконувати наочні зображення. Тримірна модель може бути будь-якої складності. Можна створити просту тримірну модель, менш деталізовану і спрощеної форми. Це також може бути складна модель, в якій є обробки дрібних деталей. Тримірне моделювання застосовується в дуже багатьох сферах. В першу чергу, це створення архітектурних, ландшафтних та інтер'єрних дизайн-проектів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22317
Appears in Collections:Методичні матеріали (КСіТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.