Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22586
Назва: Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингу
Автори: Астахова І. Е.
Шевченко В. В.
Теми: конкурентоспроможність
конкурентна перевага
бенчмаркінг
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингу / І. Е. Астахова, В. В. Шевченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 289–293.
Короткий огляд (реферат): Проведене дослідження, яке є об’єктивно необхідним задля формування конкурентної переваги промислового вітчизняного товаровиробника на світових ринках, розробки маркетингових стратегій, нових підходів до управління. Проведений аналіз впливу маркетингових факторів на конкурентоспроможність підприємств промислового комплексу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22586
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астахова Шевченко.pdf390,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.