Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23090
Назва: Підготовка фахівців у контексті гуманістичної парадигми
Автори: Колбіна Т. В.
Теми: гуманістична парадигма
підготовка фахівців
розвиток особистості
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Колбіна Т. В. Підготовка фахівців у контексті гуманістичної парадигми / Т. В. Колбіна // Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського : матеріали наук.-практ. конф., 27 верес. 2019 р., ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. – Х., 2019. – С. 63–67.
Короткий огляд (реферат): Підготовка фахівців на засадах гуманістичної парадигми забезпечує всебічний розвиток особистості, що означає єдність інтелектуального, культурного, соціально-морального і професійного аспектів. Принцип гуманізму, що у практичній реалізації перетворюється у соціально-педагогічний фактор розвитку особистості, потребує відповідного відбору компонентів педагогічної системи підготовки фахівців (цілей, принципів, змісту, засобів та форм спільної діяльності викладача і студентів).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23090
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колбіна Т.В._.pdf2,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.