Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23584
Назва: Формування та реалізація бренд-технологій міжнародних компаній.
Автори: Зубко Д. О.
Козуб В. О.
Теми: бренд
механізм брендингу
бренд-технологія
бюджет брендингу
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Зубко Д. О. Формування та реалізація бренд-технологій міжнародних компаній / Д. О. Зубко, В. О. Козуб // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. 15 квіт. 2020 р. – Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2020. – С. 138-141.
Короткий огляд (реферат): Відзначено, що на сучасному міжнародному ринку саме сильний бренд є ключовим економічним чинником для власників та керівників міжнародних компаній. З’ясовано, що розвиток бренду здійснюється в межах програми міжнародної маркетингової діяльності компанії. Охарактеризовано сутність та стадії формування бренду. Розроблено процес формування механізму брендингу міжнародних компаній, який складається з чотирьох послідовних етапів. Визначено порядок формування бюджету брендингу та проведення оцінки ефективності впровадження бренд-технологій. Наведено основні інструменти та виконавці складових комплексу заходів з брендінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23584
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.docx.pdf291,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.