Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шемаєва Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T07:56:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-07T07:56:00Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шемаєва Л. М. Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин / Л. М. Шемаєва // Innovative Education Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Ostrowiec Świętokrzyski, Polska, 2020. – PP. 118-123. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що мають вплив на організацію міжнародної економічної діяльності України. Зважаючи на те, що спосіб реалізації міжнародних відносин формує репутацію країни у глобальному вимірі, розвиток навичок доброчесного поводження фахівця у галузі ЗЕД визначено як базовий принцип реалізації міжнародної та зовнішньоекономічної діяльності. Доведено, що реалізація масштабних інвестиційних проектів, підвищення рівня до-віри з боку стратегічних партнерів та потенційних іноземних інвесторів можливі через розвиток іміджу України як надійного партнера, що слідує принципам доброчесності у веденні бізнесу та реалізації державної полі-тики. Автором підкреслено, що розвиток навичок доброчесності має ста-ти одним із ключових завдань освітньо-професійних програм спеціальностей, що мають спрямування на міжнародні економічні відносини. Доведено гіпотезу, що студент, який за роки навчання у закладі вищої освіти звик до доброчесного поводження в академічному середовищі, по закінченню університету підсвідомо трансформує дані навички у дорослому фаховому середовищі, що мінімізує випадки корупції та недоброчесності у веденні бізнесу. Розглянуто сутність та принципи академічної доброчесності. Запропоновано використання тренінгу спрямованого на напрацювання навичок академічної доброчесності у студентів. Визначено мету, завдання та очікувані результати тренінгу. Розглянуто три вправи із тренінгу із зазначенням мети та методології проведення кожної. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | принципи доброчесності | ru_RU |
dc.subject | академічна доброчесність | ru_RU |
dc.subject | тренінг | ru_RU |
dc.subject | навички | ru_RU |
dc.subject | міжнародні економічні відносини | ru_RU |
dc.subject | зовнішньоекономічна діяльність | ru_RU |
dc.subject | імідж країни | ru_RU |
dc.subject | фахівці у галузі ЗЕД | ru_RU |
dc.title | Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (МЕВ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Шемаєва Л.М.(стажування).pdf | 141,19 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.