Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635
Title: | Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин |
Authors: | Шемаєва Л. М. |
Keywords: | принципи доброчесності академічна доброчесність тренінг навички міжнародні економічні відносини зовнішньоекономічна діяльність імідж країни фахівці у галузі ЗЕД |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Шемаєва Л. М. Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин / Л. М. Шемаєва // Innovative Education Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Ostrowiec Świętokrzyski, Polska, 2020. – PP. 118-123. |
Abstract: | Розглянуто чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що мають вплив на організацію міжнародної економічної діяльності України. Зважаючи на те, що спосіб реалізації міжнародних відносин формує репутацію країни у глобальному вимірі, розвиток навичок доброчесного поводження фахівця у галузі ЗЕД визначено як базовий принцип реалізації міжнародної та зовнішньоекономічної діяльності. Доведено, що реалізація масштабних інвестиційних проектів, підвищення рівня до-віри з боку стратегічних партнерів та потенційних іноземних інвесторів можливі через розвиток іміджу України як надійного партнера, що слідує принципам доброчесності у веденні бізнесу та реалізації державної полі-тики. Автором підкреслено, що розвиток навичок доброчесності має ста-ти одним із ключових завдань освітньо-професійних програм спеціальностей, що мають спрямування на міжнародні економічні відносини. Доведено гіпотезу, що студент, який за роки навчання у закладі вищої освіти звик до доброчесного поводження в академічному середовищі, по закінченню університету підсвідомо трансформує дані навички у дорослому фаховому середовищі, що мінімізує випадки корупції та недоброчесності у веденні бізнесу. Розглянуто сутність та принципи академічної доброчесності. Запропоновано використання тренінгу спрямованого на напрацювання навичок академічної доброчесності у студентів. Визначено мету, завдання та очікувані результати тренінгу. Розглянуто три вправи із тренінгу із зазначенням мети та методології проведення кожної. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635 |
Appears in Collections: | Статті (МЕВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези_Шемаєва Л.М.(стажування).pdf | 141,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.