Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАндрющенко К. С.-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:08:48Z-
dc.date.available2020-09-09T09:08:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАндрющенко К. С. Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії / К. С. Андрющенко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб..тез наук. доп. – Х.: Нац.аерокосм. Ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1. - С.60-61.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707-
dc.description.abstractУ роботі представлено опис та аналіз поняття Інтернет-комьюніті. Проаналізавані види соціальних мереж. Визначені особливості Інтернет-технологій формування комьюніті у соціальних мережах. Зазначені переваги використання соціальних мереж для просування підприємств. Запропоновані засоби формування комьюніті у соціальних мережах для популяризації послуг організації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherНац. аерокосм. Ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ»ru_RU
dc.subjectкомьюнітіru_RU
dc.subjectІнтернет-технологіїru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.titleОрганізація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_К._Андрющенко.pdf87,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.