Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Title: Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії
Authors: Андрющенко К. С.
Keywords: комьюніті
Інтернет-технології
соціальні мережі
просування
Issue Date: 2020
Publisher: Нац. аерокосм. Ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ»
Citation: Андрющенко К. С. Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії / К. С. Андрющенко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб..тез наук. доп. – Х.: Нац.аерокосм. Ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1. - С.60-61.
Abstract: У роботі представлено опис та аналіз поняття Інтернет-комьюніті. Проаналізавані види соціальних мереж. Визначені особливості Інтернет-технологій формування комьюніті у соціальних мережах. Зазначені переваги використання соціальних мереж для просування підприємств. Запропоновані засоби формування комьюніті у соціальних мережах для популяризації послуг організації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_К._Андрющенко.pdf87,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.