Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Название: | Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії |
Авторы: | Чехратова О. А. |
Ключевые слова: | навчальна автономія контроль самооцінювання мотивація студентоцентроване навчання |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Чехратова О. А. Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса, 2019. – Вип. 12, Т. 2. – С. 194–198. |
Краткий осмотр (реферат): | В умовах навчальної автономії важливим стає питання самооцінювання навчальних досягнень студентів, особливо педагогічного профілю. Самооцінювання впливає на вмотивованість до навчання і на розвиток навичок рефлексії. У статті розглядаються основні завдання самооцінювання, можливі результати, пропонуються різні форми роботи для успішної організації процесу моніторингу. Особлива уваги приділяється ролі викладача-ментора на занятті. Під час організації самооцінювання студенти повинні усвідомлюють значущість моніторингу у процесі власної пізнавальної діяльності. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
1 Чехратова стаття.pdf | 158,6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.