Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23788
Назва: Комунікаційні технології, як ключовий фактор конкурентоздатності підприємств
Автори: Воронюк Є. В.
Куценко К. І.
Куценко Ю. А.
Теми: комунікації
комунікаційні технології
конкурентоздатність підприємств
Дата публікації: 2019
Видавництво: Галицька видавнича спілка
Бібліографічний опис: Воронюк Є. В. Комунікаційні технології, як ключовий фактор конкурентоздатності підприємств / Є. В. Воронюк, К. І. Куценко, Ю. А. Куценко // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 верес. 2019 р. – Львів : Галицька видавнича спілка, 2019. – С. 70-71.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджені основні зовнішні та внутрішні функції комунікаційних технологій. Проаналізовані основні особливості комунікаційних технологій як факторів підвищення конкурентоздатності підприємств. Визначена роль комунікаційних технології в покращенні та удосконаленні рівня конкурентоздатності підприємства. Розглянуто місце комунікаційних технологій під час реструктуризації, реорганізації та удосконалення підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23788
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.