Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23938
Назва: The social component of international business: syllabus for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) level
Інші назви: Соціальна складова міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) рівня
Автори: Chepeliuk M. I.
Чепелюк М. І.
Теми: international relations
business
social component
social responsibility
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: The social component of international business: syllabus for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) level: [Electronic edition] / incl. І.М. Chepeliuk - H .: KhNUE, 2020. - 11 p. (English language)
Короткий огляд (реферат): The purpose and connection of the discipline with other sciences are determined. The competencies that students master in the process of studying the discipline are given. The thematic plan of the discipline, its content by modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing students' knowledge are presented. Recommended for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23938
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СЦ_МБ_англ.pdf459,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.