Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23938
Название: The social component of international business: syllabus for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) level
Другие названия: Соціальна складова міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) рівня
Авторы: Chepeliuk M. I.
Чепелюк М. І.
Ключевые слова: international relations
business
social component
social responsibility
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: The social component of international business: syllabus for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) level: [Electronic edition] / incl. І.М. Chepeliuk - H .: KhNUE, 2020. - 11 p. (English language)
Краткий осмотр (реферат): The purpose and connection of the discipline with other sciences are determined. The competencies that students master in the process of studying the discipline are given. The thematic plan of the discipline, its content by modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing students' knowledge are presented. Recommended for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23938
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СЦ_МБ_англ.pdf459,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.