Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Title: Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства
Authors: Плеханова А. К.
Keywords: маркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
підприємство
напрямки соціально-відповідального маркетингу
методологія
Issue Date: 2020
Citation: Плеханова А. К. Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. К. Плеханова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: Метою дослідження є аналіз особливостей процесу формування соціально-відповідального маркетингу підприємства, як необхідної передумови для ефективної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є формування соціально-відповідального маркетингу підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плеханова_А.К.....2.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.