Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 58.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Невербальна комунікація у формуванні суспільно-політичного дискурсуПіценко О.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.
2022Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблемПросяник О. П.; Чмутова А. О.
2022Інформаційна війна та засоби медіа у її веденніЯресько К. В.; Луценко А. Ю.
2022Cognitive value of scientific conceptProsianyk O. P.; Tarasenko S. Ye.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2022Значення журналістської майстерності в роботі редактора стрічки новин українського інтернет-виданняСтаркова Г. В.
2022Меми як спосіб копінгу і візуалізаціїСтаркова Г. В.; Єгорова О. І.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Продакшн в медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 ''Журналістика'' освітньої програми "Реклама і зв'язки з громадськістю" першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.