Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Название: Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами
Авторы: Просяник О. П.
Мірошніченко А. Д.
Ключевые слова: медіа
інвалідність
бездомність
сирітство
соціальна політика
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Просяник О. П. Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами / О. П. Просяник, А. Д. Мірошніченко // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17 груд. 2021 р.: тези допов. – Харків : НТУ «ХПІ», 2022. – С. 99-102.
Краткий осмотр (реферат): У роботі було розглянуто особливості контенту медійних матеріалів у контексті соціальної сфери. Представлено декілька можливих варіантів, як подавати інформацію щодо інвалідності, бездомності, сирітства. Наведено перелік можливостей медіапрацівників у висвітленні цих питань.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28174
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Просяник О., Мірошніченко А.pdf353,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.